liker

"

četvrtak, 4. veljače 2016.

Osjecam da gubim jako dragu osobu,osobu koja odlazi pomalo iz moga zivota i ne znam…








Osjecam da gubim jako dragu osobu,osobu koja odlazi pomalo iz moga zivota i ne znam kako da se nosim sa time. Ta osoba je posljednju godinu mog zivota uljepsala na svaki moguci nacin,bila je uvijek tu kraj mene i za mene,nije bilo bitno o cemu se radi. U posljednje vrijeme osjecam da je gubim, vjerovatno svojom krivicom jer se ne znam postaviti u odredjenim situacijama, zatim se ona naljuti, uspijem da je iznerviram i onda ona meni svasta kaze..blizi se vrijeme kada cemo se morati razdvojiti, ali ja ne zelim da je izgubim prije vremena, zelim je jos kraj sebe, zelim da joj uljepsam jos koji dan dok je kraj mene..ta osoba je nesto najdivnije sto mi se moglo desiti u zivotu i hvala dragom bogu sto mi je prije godinu dana dao priliku da jee upoznam i da me pusti u svoj zivot, to je osoba koju ne bih mijenjao nizasta na svijetu i bojim se onog dana kada bude odlazila, ne znam kako cu to podnijeti..to je osoba na koju se ja jednostavno ne mogu naljutiti ma sta ona uradila..znam samo jedno, njeno mjesto u mom srcu niko nece moci popuniti i zauvijek ce biti u njemu ma koliko daleko bila od mene, u meni ce zivjeti sve one lijepe uspomene koje smo prozivjeli u ovoj godini dana :(

0 komentari