liker

"

petak, 29. travnja 2016.

OVE GODINE ZAVRŠAVAM SREDNJU TRGOVAČKU ŠKOLU. NE PLANIRAM SE DALJE ŠKOLOVATI, VEĆ ŽELIM ODMA...








Ove godine završavam srednju trgovaču školu. Ne planiram se dalje školovati, već želim odma da se udam i uživam u životu uz bogatog muža. Trenutno sam u vezi sa jednim takvim BOGATIM koji je 17 godina stariji od mene,ali to mi nije problem.



Problem je što on ima ženu, a još veći što ima dvoje djece. Nagovaram ga da se razvede, govorim mu kako ću mu prema djeci biti kao da su moja, ali on kaže da nije još vrijeme. Skontala sam ako on neće da ostavi nju, možda ona ostavi njega, meni svejedno :).



Od prošlog vikenda kada smo bili u “našem” hotelu sam počela da koristim sjajila za une i oči sa sitnim kristalićima, koji se lijepe na odjeću i kosu kao ludi. Nadam se da će ga žena ubrzo razotkriti i da će ga osloboditi njenih OKOVA, te da će biti slobodan da bude samo moj, a onda, ONDA POČINJE ŽIVOT, barem za mene… Osjećam da će to biti ubrzo

0 komentari