liker

"

četvrtak, 17. ožujka 2016.

NEKI DAN SAM SPAVALA SA DEČKOM (KOJI MI JE INAČE BIVŠI ALI NIKADA NISMO PREKIDALI NAŠU VEZU)









Neki dan sam spavala sa deckom(koji mi je inace bivsi ali nikad nismo prekidali nasu vezu i uvijek smo se vracali jedno drugom. Medjutim sad zadnji put mi je rekao kako treba da nadjem drugog, kako sam mu bila druga tu vece, ma svasta.

 
Ja znam da trazi samo razlog da popizdim posto mi je i sam rekao i pokazao koliko mu je stalo do mene i uvijek kad osjeti da se veze za nekoga on bjezi i svadja se, ali se uvijek poslije nekog vremena vrati i moli da mu oprostim posto je njemu stalo do mene.

 
Sam govori da ne zeli ozbiljne veze, ima milion kombinacija sa svakakvim curama, ali ja kad krenem dalje, kad vidi da mi je svejedno odmah se vraca da ne bih nasla nekog drugog. E, sad sta ja da radim. Volim ga a ne mogu vise to da trpim.

0 komentari