liker

"

petak, 5. veljače 2016.

U srednjoj skoli ni jedna veza s momcima mi nije mogla uspjeti zbog mojih drugarica.









U srednjoj skoli ni jedna veza s momcima mi nije mogla uspjeti zbog mojih drugarica. Sve sto se desavalo u vezi su znale. Umjesto mene su sastavljale poruke, naravno ja sam im dozvolila i kad bi se npr. posvadjali ( ja i on ) govorile su ostavi ga i tako sam i radila. Kad sam zavrsila srednju upoznala sam momka, kojeg sam imala samo za sebe, shvatila sam prosle greske i ni jednoj drugarici nikad nista nisam pricala kako nam je u vezi.

 


  Ako pitaju kako je, kazem super i na to ostane. Skupa smo vec tri prelijepe godine, volimo se najvise i planiramo vjencanje. On mi je dovoljan, on mi je sve i momak i prijatelj i drugarica.. sve sto mi je potrebno imam u njemu. S drugaricama pijem kafe i to je to, nista pretjerano. Zato djevojke slušajte sebe, ne vjerujte svima, pa ni onim osobama za koje mislite da su najiskrenije prema vama, jer nisu !

0 komentari