liker

"

srijeda, 13. travnja 2016.

ROLAT









Sastojci
Za koru:
100 ml vode
100 ml ulja (kokosovog, maslinovog..)
80 g lanenog brašna (ili susamovog)
4 jaja

 
malo soli
Za fil:
500 g Ella sir*
130-150 g domaćeg majoneza
po želji šunka, slaninica, krastavčići...

Studenac
Priprema
1.
Vodu i ulje za grejati do ključanja, pa ubaciti laneno ili susamovo brašno i sve promešati da se lepo sjedini. Ostaviti da se prohladi.
2.
Jaja izmiksati sa malo soli, zatim dodati smesu od ulja, vode i brašna i izmiksati sve zajedno.
3.
Smesu razvući u plehu na pek papiru i peći na 250 stepeni oko 10-15 minuta. Kada je pečeno uviti u rolat i ostaviti da se ohladi.
4.

 
Sir izmiksati sa majonezom, premazati koru i dodati šunku ili slaninu, kisele krastavčiće ili šta god želite. Ja nisam ništa dodavala, samo sam izmiksala majonez i sir pošto ne volim preterano suhomesnate proizvode, tako da je meni ovako bilo ok :)
Posluživanje
*Ella sir inače sadrži 0,5% mlečne masti što i nije po ketu, ali takođe sadrži i 1g UH, a nijedan drugi sir sa tako malo UH nisam pronašla i zbog toga sam koristila Ella sir. Plus što sadrži dosta proteina (12g) pa mi odgovara :) Ko je na opuštenom lchf-u može slobodno koristiti pavlaku ili mileram ili neki drugi sir, ko šta voli :)

Više recepata možete pronaći na mom blogu :)
O lchf ishrani možete pogledati na ovom klipu.

0 komentari